Cel projektu

Cel główny inwestycji:

Zwiększenie liczby personelu medycznego (lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników systemu ochrony zdrowia) oraz zwiększenie potencjału uczelni medycznych.

Cele szczegółowe:

  1. Poprawa warunków kształcenia przedklinicznego poprzez modernizację i doposażenie pomieszczeń dydaktycznych oraz budynków bazy dydaktycznej przedklinicznej. Celem jest zwiększenie przestrzeni dydaktycznych, dostosowanie do wymogów reżimu sanitarnego oraz poprawa bezpieczeństwa i zapewnienia ciągłości dydaktyki w warunkach zagrożenia epidemiologicznego. Projekt dotyczy studiów stacjonarnych na Wydziałach Lekarskim, Medycznym, Farmaceutycznym oraz Nauk o Zdrowiu, ze szczególnym uwzględnieniem deficytowych kierunków: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego oraz innych kierunków medycznych, takich jak pielęgniarstwo, położnictwo i ratownictwo.

  2. Zwiększenie efektywności procesu kształcenia poprzez modernizację systemów informatycznych obsługujących proces edukacji. Celem jest poprawa bezpieczeństwa oraz zapewnienie ciągłości dydaktyki w warunkach zagrożenia epidemiologicznego. Zmiany te będą dotyczyły studiów stacjonarnych na Wydziałach Lekarskim, Medycznym, Farmaceutycznym oraz Nauk o Zdrowiu, w tym kierunków deficytowych: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, pielęgniarstwa, położnictwa i ratownictwa.

  3. Poprawa warunków kształcenia w bazie dydaktycznej klinicznej poprzez modernizację i doposażenie pomieszczeń dydaktycznych oraz budynków bazy dydaktycznej klinicznej. Projekt ma na celu zwiększenie przestrzeni dydaktycznych, dostosowanie do wymogów reżimu sanitarnego oraz zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości dydaktyki w warunkach zagrożenia epidemiologicznego. Inwestycja ta dotyczy studiów stacjonarnych na Wydziałach Lekarskim, Medycznym, Farmaceutycznym oraz Nauk o Zdrowiu, w tym szczególnie deficytowych kierunków medycznych.

  4. Zwiększenie reżimu sanitarnego poprzez modernizację budynku domu studenckiego. Celem jest dostosowanie infrastruktury do wymogów reżimu sanitarnego, poprawa bezpieczeństwa oraz zapewnienie ciągłości dydaktycznej w warunkach zagrożenia epidemiologicznego. Inwestycja obejmuje studia stacjonarne na Wydziałach Lekarskim, Medycznym, Farmaceutycznym oraz Nauk o Zdrowiu, ze szczególnym uwzględnieniem deficytowych kierunków: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, pielęgniarstwa, położnictwa i ratownictwa.